سلام خانما من ۳۴هفتم سرما خوردم چی خوبه بخورم ؟

۱ پاسخ

دیابت نداری اب ولرم و عسل با ابلیمو تازه دمنوش سیب و به سوپ جو با اب نمک غر غره کن

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دریا و دلنیا مامان دریا و دلنیا ۶ ماهگی