خانما سرما خوردم چی بخورم خوب شم

۲ پاسخ

منم اصلا نفهیمدم چطوری و از کجا گرفتم از خونه بیرونم نرفتم😑
دو روزه مریضم امروز کمی بهترم ذیگ دکتر نرفتم ...
شما اگر تب داری حالت بده حتما برو بیمارستان زنان اونجا داروهای مجاز میدن زودتر خوب میشی عزیزم

دیفن هیدرامین ساده (کامپاند نباشه)
استامینوفن ساده (کدئین نباشه)

سوال های مرتبط