منم اصلا نفهیمدم چطوری و از کجا گرفتم از خونه بیرونم نرفتم😑
دو روزه مریضم امروز کمی بهترم ذیگ دکتر نرفتم ...
شما اگر تب داری حالت بده حتما برو بیمارستان زنان اونجا داروهای مجاز میدن زودتر خوب میشی عزیزم
دیفن هیدرامین ساده (کامپاند نباشه)
استامینوفن ساده (کدئین نباشه)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.