سعی کن موقع خواب شیرخشک بهش بده و توی بیداری سینه ی خودتو چون غیر این باشه دیگه شیرخودتو نمی خوره من این اشتباهو کردم الان دیگه شیر خودمو نمی خوره
از چه شیشه شیری استفاده می کنی ؟
دختر منم همینه از اول همین بود. یه رور خوب میخوره سینه رو من خوشحال میشم... باز فردا زیر سینه انگار داره عذاب میکشه ...شیشه شیر خوب میخوره ولی
من ک راه حلی پیدا نکردم
رابطم اصلا نزن باز ب رابط عادت مبکنه فقط سینت بدع گریه کرد عب ندارا یکم گشنگی بکشه میگیره
شیشه روازش بگیر
چاره ای جز این نیس که بهش گشنگی بدی تا مجبور شه سینه بگیره منم همینکارو کردم چند وقت پیش
شیشه نده تا یه هفته منم چپد روز پیش همین مشکل داشتم فقط شبا بهش شیشه میدادم ک خوب سیر شه ولی انقدر زذنک بود فهمید ی روز از 5صبح شیرم تاظهر نخورد انقذر گریه میکرد زیر سینهدمنم اصلااااا بهش شیشه ندادم تا انقدر گشنه شذ گرغت الانم بهش شیشه زمانی میذم ک برم بیرون تو ماشین شیر دادن سختع تو خونه شیر خودم میدم شمام نده اصلا شیشه تاچند روز گشنه بشه قشنگ میگیزع
کاش پسر منم کلا نکیره نخوره
میگیره تو دهنش هی غر غر میکنه و خودشو میکوبه
حسرت به دل موندم غروم بخوابه زیر سینه بخوره😔
سینه خودتو بزار دهنش با سرنگ کمکم بهش شیر خشک بده
شاید مزه شیر خشک رو بیشتر دوست داره
یه مامانی بود عکس گذاشته بود با سر شیشه رابط درست کرده بود و نی نی شیر میخورد دیگه نگران نبود بچه اش سینه نمیگیره کاش بود راهنماییت میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.