۱۱ پاسخ

نترس چیزی نیست

منم فردا میبرم و از الان استرس دارم

من از شب قبل واکسن شروع کردم به دادن استامینوفن
قبل رفتنم بهش دادم
فقط یکمی تب کرد پسرم روز سوم اوکی شد

واکسن ۴ماهگی دختر منو اصلا اذیت نکرد خیلی سبک بود
انشاالله واسه کوچولوی شماهم همینجوری باشه

اه منم فردا میخام ببرم واکسن بزنم.حالم خرابه😭

برا من مثل آب خوردن بود برعکس دو ماهگی
فقط موقع تزریق گریه کرد
هر چهار ساعت استا میدادم و رو پاهاش میمالوندم کمپرس سرد روز اول روز بعد هم کمپرس گرم عالی بود واکسن شش ماهگی هم همینطور
البته ب دست تزریق هم هست ک خوب تزریق کنه یا نه

اره دوستم میگفت حتی شیر هم دیگه نمیخورد

برای دختره من خیلی سخت بود از روزی که زد تا فرداشبش تب میکرد

منم همینجور

من یکشنبه باید واکسن6ماهگیشو بزنم از الان استرس دارم 4ماهگی خیلی اذیت شد

من چند روز پیش زدم فقط یه بار دو سه ساعت بعد واکسن خیلی بیقراری و گریه کرد بعدش خوب بود دیگه

سوال های مرتبط