۶ پاسخ

پسر منم امروز زد ولی شکر خدا حالش خوبه

وااای دختر منم
دارم دیوونه میشم تبش حتی با شیاف هم پایین نیومد

دوشنبه زدن پسرم تا دیروز اذیت بود امروز خوب شده

نگوو تروخدا 6فروردین پسرم واکسن چهارماهگی داره از الان دارم استرس میگیرم

پسرمن از واکسن چهارماهگی به بعد شیر نمیخوره درست،خوابش بهم ریخته یک ماهه دق کردم

منم امرز زد خیلی بده خیلی اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی