۱۱ پاسخ

عزیزم زایمانت چطور بود درد هم داشت؟میشد تحمل کنی؟؟

ببین اگه بچه سیر میشه عیب نداره
چون بعد 40 روز به قول ما بچه شیر کش میشه و بیشتر شیر توی سینه رو میخوره و فک بچه قوی تر میشه
و قرار نیست مثل قبل باشه که شیر همینجوری بریزه و بچه خواب باشه

منم کم شد

دقیقااا منم از دیروز شیرم کم شده
قطره قطره بزور میاد😑چراووقنننن

مکمل جریره بادوم اب هویج بخور

ن مال من خوبه خداروشکر تازه روزه هم‌میگیرم

منم کم شده

امروز ۴۱ روزه از صبح شیر ندارم 😂

یا خدا
مگه نمیگن شیر بعداز ۴۰روز تازه بیشتر میشه
چرا برعکس شد🤔
واسه منکه کم هست

دقیقا

مکمل بخور دکترت نداد !؟

سوال های مرتبط