۴ پاسخ

رفلاکسه
ببر دکتر قطره میده. زیر سرش بالش نرم بزار... سعی کن ب حالت شیب دار بهش شیر بدی.

خس خس معمولا واسه رفلاکس وگرنه بچه سه روزه که صداش نمیگیره

خس خس رفلاکس هس فک‌کنم

رفلاکسع

سوال های مرتبط