منم پسربارداربودم .تا۶ماهگی همش خواب بودم .بعدم فقط آب دوغ خیارمیخوردم تواوج برف وسرما😂
من سره دخترام شیرینی زیاد دوست داشتم وحالت تهوع زیاد بود ،،ولی سره پسرم عاشق شوری وترشی زیاد بودم😋
دختر باردار بودم از شیرینی مخصوصا خرما بدم میومد میدیدم عق میزدم ۳ ماه اول خواب بودم بعد از ۳ ماه انرژی داشتم از لواشک و آلوچه هرچیزی که ترش باشه خیلی خوشم میومد از غروب حالت تهوع هام شروع میشد
عاشق شوری و آلوچه و دوغ نعنا بودم فسقلم پسره
من سر دوتا دخترام با هم فرق داشت
باردار شدي عزيزم ؟مبارك باشه🤗🩷
من تو بارداری پسرم عاشق ترشی بودم
تو بارداری دخترم عاشق شیرینی
عزیزم میشه لطفا درخواست بدی داشته باشمت
من سر دخترم هیچچچچچچ تهوع و ویاری نداشتم الا ب بوی یه کرم دست تمام خوش گذشت کلن
من پسر عاشق ترشک و شوری
خواب الود
در عین حال بستنی ام خیلی دوست داشتم
من پسر دارم .توحاملگی فقط میخابیدم . خیار میخوردم چ کیفی میداد خاببببب وااای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.