دخترایی که نینی دختر یا پسر داشتن از علایمتون بگین محض سرگرمی🩵🩷

۱۰ پاسخ

منم پسربارداربودم .تا۶ماهگی همش خواب بودم .بعدم فقط آب دوغ خیارمیخوردم تواوج برف وسرما😂

من سره دخترام شیرینی زیاد دوست داشتم وحالت تهوع زیاد بود ،،ولی سره پسرم عاشق شوری وترشی زیاد بودم😋

دختر باردار بودم از شیرینی مخصوصا خرما بدم میومد میدیدم عق میزدم ۳ ماه اول خواب بودم بعد از ۳ ماه انرژی داشتم از لواشک و آلوچه هرچیزی که ترش باشه خیلی خوشم میومد از غروب حالت تهوع هام شروع می‌شد

عاشق شوری و آلوچه و دوغ نعنا بودم فسقلم پسره

من سر دوتا دخترام با هم فرق داشت
باردار شدي عزيزم ؟مبارك باشه🤗🩷

من تو بارداری پسرم عاشق ترشی بودم
تو بارداری دخترم عاشق شیرینی

عزیزم میشه لطفا درخواست بدی داشته باشمت

من سر دخترم هیچچچچچچ تهوع و ویاری نداشتم الا ب بوی یه کرم دست تمام خوش گذشت کلن

من پسر عاشق ترشک و شوری
خواب الود
در عین حال بستنی ام خیلی دوست داشتم

من پسر دارم .توحاملگی فقط میخابیدم . خیار میخوردم چ کیفی میداد خاببببب وااای

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جینگول جات🫀🫀 مامان جینگول جات🫀🫀 هفته یازدهم بارداری