خاک برسرشون ینی چی اخه عین بچها خاموشی میزنن
گهواره ام شده حکومت نظامی
سلام عزیزم میشه درخواست دوستبمو قبول کنی
بنظرم باید کودتا بشه🤣
همه برن از اینجا و از این دوره هاش نخرن
خیلی پرو شده والا
من منتظرم ببیتم 2 دقیقه دیگه ینی نمیشه پیام بدیم😵💫😐
شبت در آرامش لوکسی گلی مواظب خودتون باشید به امید فردای قشنگ و پر از خبر خوب
آدمو یاد وقت خوابی که اون موقعه مامان باباهاشون میزدن از ساعت دوازده به بعد خاموشی بود باید جیکت هم در نمیومد چشمامونم به زور میبستیم که خیابون بگیره
سمت شما خبری نیست امشب???
مامان شه سان فیلم خواهران و برادران رو میدیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.