این اواخر نفخ چرا پیدا کردم 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

۱ پاسخ

منم اواخر نفخ داشتم بعد سزارینمم خیلی نفخ داشتم

سوال های مرتبط