مطمئنی سرماخورده؟؟
اگه علائم دیگهنداره ممکنه از رفلاکس باشه
شیر بالا میاره راه بینیش وکیپ کرده
دختر من که همینطوری بود اسپری بینی میزدماوکی شد
اینکه بینیش کیپه به تنهایی علایم سرماخوردگی نیست
من دخترم از چشمش ترشح میاد بینیش کیپ میشه گلوش حالت خر خر داره اما بازم دکتر گفت سرما خورده نیست بینی و چشمش عادیه گلوشم به خاطر رفلاکس
قطره پلارژن خیلی خوبه
قطره سدیم کلراید بریز تو بینیش بعد با پوار تمیزش کن بینیشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.