حتما شبها تا صبح کلاه بذار سرش سرما میخوره تو خواب بینیش کسپ میشه
دختر منم صبح ها بینیش کیپ میشد چند روزه شبا تا صبح کلاه میذارم سرش دیگه کیپ نمیشه بینیش
رفلاکس وقتی شیربرمیگرده ترش میکنه میره تومری باعث میشه خس خس سینه وگرفتگی بینی داشته باشه بچه
اگه شیر بالا میاره و دستاش همش تو صورتشه و بعضا تف جم میشه کنار لبش و انگار یچیزی مثل آدامس میجوئه یعنی رفلاکس داره ببر دکتر یا اینکه شیر دادنی زیرش شیب دار باشه و همینطور موقع خواب و حتما اروغشو بگیر بعد شیر هم ۱۵ دقیقه بالا نگهش دار که شیر کمتری بالا بیاره
اگه سینهش خس خس میشه رفلاکسه والا پسر من از روز اول اینجوریه
عزیزم قطره سدیم کلراید بگیر هر شب یه قطره بریز تو بینیش
از شیره بریز داخل بینیش
بینی کیپ بودن نشونه سرماخوردگی نیست
پسر من رفلاکس داره اگه قطره نریزم واسش بینیش کیپِ کیپ میشه.
رفلاکسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.