۶ پاسخ

۹۰تا خیلیههه برا ۱۳روزگی

دختر منم اینجوری بود الان بهتر شده
البته دختر من بعدا فهمیدم حساسیت به پروتئین گاوی داشت شیرخشکش که عوض کردم درست شد

بچه منم همینطوره طبیعیه بایدسیرشون کنیم تابخابن وگرنه انقدجیغ ودادمیکنن
شماهم شیرخشک میدی ؟

عزیزم اون ولع‌مکیدن داره من ب بچه دوماهه ۶۰ تا میدم
نکن رفلاکس میشه

تعداد مدفوع و ادرارش زیاده؟

🤣🤣🤣نی نییی

سوال های مرتبط