مامانا پوشکای شورتی چطوره؟؟؟

۵ پاسخ

عالین

خیلی خوبه ولی پوشوندنش فعلا سخته برا همین چسبی رو ترجیح میدم
فکر می‌کنم وقتی بتونه مستقل بایسته پوشوندنش راحت بشه

من پوشک شورتی کوکومی استفاده کردم بنظرم خوب نیست چسبی تعویضس راحت بود کلا

خوبه بنظرم ولی یکم رد میندازه

۲ تا رایگان فرستاده بود مای بی بی برام استفاده کردم خوب بود ولی چسبی رو ترجیح میدم من

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی