از لحاظ قیمت یکم بالاس و تعداد کم
برای یک سال به بعد من برای دخترم گرفتم خیلی راحت تنوستم از پوشک بگیرمش
همیشه میگفتم بیا شورت بپوش یا بیا شورتتو دربیارم بریم جیش کنی
تصورش از رو پوشک برداشته شده بود
پای بچه رو خط میندازه حتی سایز بزرگش
واینکه مثلا اگر الان ۴ساده میبندی و۳۲تا داخلش داره وقتی میخای شرتی بگیری بایدسایز ۵ بگیری و ۲۶تا فکر کنم داخلش هست و از این نظر هم مقرون بصرفه نیست
ولی یه خوبی هم داره نشتی نداره وقتی بچه غلت میزنه راحت میکنی پاش
من شورتی رو بیشتر برای بیرون استفاده میکنم حس میکنم خطی که میندازه بچم اذیت میشه
اره خیلی
بله خیلی
من راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.