۱۱ پاسخ

پلاستیکی و فیک شدن. باعث خارش میشن.
من پرید شدم و نواربهداشتی نداشتم مجبور شدم یکیشو استفاده کنم پوشک جدید خشک و پلاستیکیه.

همونه مدلش عوض شده

جدیده

خیلی خوبن من سایز ۳با ۴استفاده میکنم

همون برنده حس میکنی یکم نازکن ولی خوبن در کل

همونه
اینقدر کفیتش خوب شده
خیلی عالیه این مدله

بچتون ۶ ماهشه ۳ میزنید من ۴ گرفتم بزرگ نباشه

نه هموناس فقط کانال داره به نظرم اینا خیلی خوبن

این یکم بزرگ تره

چند خریدین؟

بسته بندی جدیده

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی