۴ پاسخ

روز اول جنگ از دوتا داروخانه خریدم قیمتش همون بود ازادم شاید گرون شد باشه امروز میخوام بگیرم

فکر کنم بیلاک دو 152تومانه من آزاد میگیرم دویست هفت تومن یکشو نمیدونم چنده

ببلاک۲ قوطی ۱۵۵

نگو گرون شده

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی