۵ پاسخ

من از اون سمت چپی میخورم راستی رو نمیدونم چیه اصلا

منم آبیه رو میخورم

به منم از راستی داده

سمت چپی ویتامین د۳ نیست؟!

برای صفرا ضرر نداره

سوال های مرتبط