۹ پاسخ

پسر من همین ک یکساله شد راه افتاد تمرین نکن بذار خودش یاد میگیره

دو سه تا تاپیک اخر من راجب همین گذاشتم مامانا خیلی واکر پیشنهاد دادن . ۱۳ ماهش بود بازم مستقل نمیستاد با واکر دو روزه گرفتم الان وایمیسته

عزیزم عجله نکن میره یکی دیر تر میره یکی زور تر

منم دخترم خیلی وقت از وسایل میگیره بلند میشه راه میره حتی قبل چهار دست و پا دو قدمی میرفت بعد اینکه چهار دست و پا رفت تنبل شد تمرینش میدادم گریه میکرد کامیون بزرگ گرفتم خودش هولش میده همه جا میبره ولی راه رفتن بدش میومد تل اینکه شب واسش کفش پلاستیکی هست سبک جیک جیک میکنه اونو پاش کردم خداروشکر دو قدم ۶ قدم کرد خوشش میاد باباش یه طرف وامیسته من یه طرف هربار فاصله رو بیشتر میکنیم دستتو باز نکن بفهمه افتاد نمیگیریش مستقل تر میشه

یه چی که دوست داره و رنگش براش جذابه رو بزار رو میزی چیزی بگو بیا برش دار
پسر من اینجوری مشتاق شد به راه رفتن

واجب نیست حتما انجامش بدی،خودش یاد میگیره دیگه یه بچه دیرتر به بچه زودتر،اصلا دلتو نزار همه اینا تکامل انسانه بلاخره اتفاقا میوفته برای همشون از پسش برمیاد دلتو نزار مامانی

من ک تمرین نکردم، خودش یاد گرفت
نگران نباش، خودش ب وقتش دستشو ول میکنه و مستقل راه میره

لازم نیست به وقتش خودش راه میره زمان میبره

اره براش موتور کوچولو بگیر دستکش بگیره هولش بده

سوال های مرتبط