۴ پاسخ

اینا یه چیز ذاتیه و همه ی بچه ها یکسان نیستن

آره راش میبرم با کفشاش تا عادت کنه

نه نیازی نیست تمرین کنی خودش میرع فقط وقتی بچه خیلی عقب باشه باید تمرین کنه

برای همه چی تمرین کردم ۶ماهگی ۴دست و ما تمرین کردم
الانم خودش دیتشو میگیره جایی راه میره

سوال های مرتبط