۱۱ پاسخ

بروفن بده

ایپوپروفن بهتر از این دو تا ولی زیادی ندی
یک سوم وزنش

عزیزم پسر منم ۱ هفته درگیر تب بود ویروس جدیده ، تبش از ۳۷ و نیم پایین نمی اومد
متخصص گفت ۴ ساعت اول استا بده ۴ ساعت دوم بروفن همینطور یکی در میون
این وسط دیدی تبش نیومد پایین شیافم بزن
فقطم مایعات و آبمیوه اینا با نئوزینک بهش بده

منم پسرم تب داره اونقدری که دوتا لپاش کلی قرمز شدن دیدم قطره پاراکید اثر نداره رفتم شربت بروفن گرفتم خیلی بهتره یکم تبش کنترل میشه تا امروز ببرمش دکتر

بهش پروفن بده

پسرم من اینجوری بوده
سه روز نشد تب کنترل کنم دکتر بردم چرک گلو داشت الان داره دارو میخوره خیلی مریضی بدیه زودتر ببر دکتر ببینه نگه داری بدتر میشه

قطره بدرد این سن نمیخوره، شربت پروفن بده

آخه اون این سن قطره اثر نداره شربت پاراکید یا شربت تایلوفن بخر هر ۴ ساعت یه قاشق چایخوری بده

بهش شربت ایبوپروفن بده

خونه رو خنك كن
لباساش كم كم كن
پاشويه كن
حموم ولرم كن بره اب بازي

نبايد زودتر از٤ساعت بزاري

سوال های مرتبط