۵ پاسخ

وای نگو که منم مثل شمام ، یه هفته ست مریضم با وجود خوردن دارو گلوم هنوز درگیره همش چرک میاد ، تازه چشمام هم عفونت کرده بود دوروز قطره ریختم امروز یکم بهتره یه وضعی بود چشام باد کرده بود پر خون شده بود 😣😩

این داروها رو طبق تجویز دکتر بخور. و سرم شستشو بگیر حلق و بینیت رو شستشو بده. واسه من جواب میداد. شربت عسل و آبلیمو هم خوبه. سعی کن تا حد امکان دارو کمتر بخوری. تا جایی که عفونت از بین بره و خودت هم بتونی تحمل کنی درد رو

منم همین بودم رفتم دکتر آمپول و سرم داد رو پا شدم با قرص و شربت کار ساز نبود

منم دقیقا همینجورم هیچی فایده نداره فقط سرم زدم یه روز حالم خوب شد بعددوباره برگشت

طبق نظر دکتر بخور حتما

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری