وای نگو که منم مثل شمام ، یه هفته ست مریضم با وجود خوردن دارو گلوم هنوز درگیره همش چرک میاد ، تازه چشمام هم عفونت کرده بود دوروز قطره ریختم امروز یکم بهتره یه وضعی بود چشام باد کرده بود پر خون شده بود 😣😩
این داروها رو طبق تجویز دکتر بخور. و سرم شستشو بگیر حلق و بینیت رو شستشو بده. واسه من جواب میداد. شربت عسل و آبلیمو هم خوبه. سعی کن تا حد امکان دارو کمتر بخوری. تا جایی که عفونت از بین بره و خودت هم بتونی تحمل کنی درد رو
منم همین بودم رفتم دکتر آمپول و سرم داد رو پا شدم با قرص و شربت کار ساز نبود
منم دقیقا همینجورم هیچی فایده نداره فقط سرم زدم یه روز حالم خوب شد بعددوباره برگشت
طبق نظر دکتر بخور حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.