بچم هفت ماهشه میتونم شربت سرماخوردگی بهش. بدم

۸ پاسخ

من پلارژین دادم خوب شد

من بردم دکتر ویروس گرفته بود بهش استامینوفن و اموکسی سلین پودری و پلارژین داد

نه پلارژین هم زیر یکسال ممنوع شده فقط درمان حمایتی باید انجام بدی قطره سدیم کلراید استفاده کنی

بزرگسالان؟ نه نمیشه

بادستور پزشک ازخودت نده

نه گلم

اره من دخترم۵ماهش بودبردمش دکتربهش داد.حالاشماهم ببرش دکتر

ببر دکتر حتمن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو😍 مامان فندق کوچولو😍 هفته سیزدهم بارداری