منم همینجوریم😂
حالا کم کم و یکی یکی ب نقصهای خودمون پی میبریم
همه همینجورن
پسر من اون سینم ک شیر کمتر داره وکوچیکتره بیشتر دوسداره و میخوره🫠
منم همینطورم از توحاملگی هم یکی بزرگتر بودازاول
نه عزیزم از اون یکی بیشتر شیردادی باید هر بار از یک سینه شیربدی
برا منم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.