۵ پاسخ

منم همینجوریم😂
حالا کم کم و یکی یکی ب نقصهای خودمون پی میبریم

همه همینجورن
پسر من اون سینم ک شیر کمتر داره وکوچیکتره بیشتر دوسداره و میخوره🫠

منم همینطورم از توحاملگی هم یکی بزرگتر بودازاول

نه عزیزم از اون یکی بیشتر شیردادی باید هر بار از یک سینه شیربدی

برا منم😂

سوال های مرتبط