بعضی دکترا قبول نمیکنن
چون بعد بی حسی کمتر از یکی دو دقیقه شکمو میشکافن،و کمتر از ده دقیقه بچه رو بیرون میارن،چون میگن بی حسی از جفت رد نشه و به بچه نرسه فورا کارشونو انجام میدن و معطل سوند تو اتاق عمل نمیشن
اگه قبول کنن ک عالیه
دردی نداره ها سوزش داره
ولی بعد ک بی حسی بزنن دیگه چیزی متوجه نمیشی از سوزش
اصلا درد نداره نترس خیلی راحته
سلام عزیزم خوبی
زایمان کردی؟؟؟ چی شد؟
دکتر اومد سزارینت کرد ؟
من به دکترم گفتم برام تو نامه نوشته تو اتاق عمل بذارن
من دو روز پیش سزارین شدم ،اتفاقا بهشون گفتم گفت نمیشه .البته برا من گذاشتنش اصلا درد نداشت اما دراورد خیلی دردم گرفت
درخاستم نکنی همینکارو میکنن
والا اصلا واسه من ک درد نداشت ولی خيلي ها میگفتن درد داره
فقط باید خودتو شل بگیری
آره من با دکترمهماهنگ کردم بعد بی هوشی برام گذاشتن
سوند ک درد نداشت اصلا در حد یه سوزش یک ثانیه ای بود
وای بگو بعد بی حسی بزارن قبول میکنن بعضیا من گفتم پرستار خر نذاشت
تا یکساعت فقط درد داشتم
باید ب دکترت بگی تو نامه بیمارستان لحاظ کنه
سوند چی هس؟
چون تو اتاق عمل بی حسی انجام میشه و سوند رو قبلش برات میزارن
اگه دکترت قبول کنه و وقت داشته باشن و بیمارستان اوکی بده اره
وگرنه برای روند کار قبلش میزارن
نه قبول نمیکنن
بعد که اصلا درد نداره
دو دقیقه سوزش داره
منم گفتم قبول نکردن دستشم طرف زهر داش 🤦🏻♀️🤣
برا من که قبول نکردن
تا میتونی خودتو شل بگیر هرچی سفت تر کنی درد و سوزشش بیشتر میشه
بستگی ب بیمارستان داره
من بیهوشی کامل بودم
ب
توبیهوشی برامسوندگذاشته بودن و ماساژ رحمی انجام داده بودن
من به دکترم گفتم میترسم گفت بالای برگه مینویسم بعد از بیهوشی بزنن
باید بگی دکترم گفته تو اتاق عمل برام بزارید بعد بی حسی قبول میکنن با دکترت باید صحبت کنی قبلش
نه قبلش میزارن درد نداره مثل یه فشار میمونه قابل تحمله
گفتم برای من قبول نکردن درد نداره سوزش داره خودتو شل کنی اذیت نمیشی
درد که نداره
ولی ی حس بدی داره من خوشم نمیاد
درد نداره که
نه😂برا منکه قبول نکردن
من گفتم بهشون
گفت نه الان🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.