حالت تهوع در هفته من خطریه؟

۳ پاسخ

نه
منم دارم

خیلی شدید باشه اگه بالا بیاری ممکنه مسمومیت باشه ولی کمش نه

نه بلخره بارداری گاهی حالت تهوع عادیه منم‌میگیرم‌هرروز ظهر بعد ناهار تا عصری ساعت ۷و۸حالت تهوع دارم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم ۱۳ ماهگی
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 ۱ ماهگی