خانوما زایمان طبیعی چجوریه خیلی میترسم

۹ پاسخ

منم میترسم

برا من اوکی بود خداروشکر
پارسال زایمان کردم طبیعی بود تجربم تو تاپیکام هست دوس داشتی بخون

طبیعی اپیدورال انجام بده عالیه من دخترم با اون روش دنیا اومد تا ۵تا بخیه خیلی خوب بود

بستگی به بدنت داره من به شخصه ۲۴ ساعت درد کشیدم با آمپول فشار دهانه رحمم باز نمیشد کیسه ابمم پاره شده بود احمقا سزارین نکردن بچم افتاد تو خشکی پاهاش همه زخم شده بود زمان به دنیا اومدنشم رحمم پاره شد خونریزی داخلی کردم اگه شرایطشو داری سزارین کن بدنتو داغون نکن سزارین تا ۱۰ روزگی دیگه سرپا میشی ولی طبیعی من هنوز نمیتونم بشینم پر بخیه ام

اگر به طبیعی فک میکنی ماماهمراه بگیر خیلی کمکت میکنه برای دردات

عزیزم درداش زیاده ولی خدا به آدم اون لحظه به قدرتی میده که میتونی تحمل کنی وقتی بچه سرمیخوره بدنیامیادشیرین ترین حس و تجربه میشه

نترس.بستگی به بدنت داره.امپول بدون درد بزن خیلی خوبه

تجربم تو تاپیکام هست
وقت داشتی بخون

منم مث شما تجربه ای ندارم ولی حس میکنم طبیعی بهتره🤦‍♀️

سوال های مرتبط