مامانا قطره پلارژین برای چیه چه مواقع میدین

۶ پاسخ

برا سرماخوردگیه ولی بالای یسال دیگ قطره پلارژین نده شربتشو‌ بده ک بهتر و تاثیرگذارتره

من پسرم‌امروز سرما خورد دکتر بهش داده

براسرماخوردگی بچه شما دیگه باید شربتشو بخوره نه قطره شو

واسه سرماخوردگی عزیزم

برای سرماخوردگی

برای سرما خوردگی

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی