بچه های من با شیرخشک نان اینجوری بودن. البته اول سه ماهگی حساسیت به پروتئین گاوی هم فهمیدم دارن. دیگه شیرخشک پپتی شروع کردم اوکی شدن.
اگر به جز دیرکارکردن مشکل دیگه ندارن بعنی یوبس نیست و دلدرد و بی تابی ندارن ولش کن، اذیتش نکن. اما اگر بیتابی میکنه یا خیلی زور میزنه میتونی ب ب کر بدی، پروبیوتیکه که یکم روغن داره. خیلی برای سلامت روده و سیستم ایمنیش خوبه.
از پنج قطره شروع کن، تا یک قره چکون میتونی زیادش کنی ولی کم کم زیاد کن که یه وقت اسهال نشه بچه.
بی بی کر بده بهش دختر من فقط بی بی کر نجات داد انقد یبوست میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.