کیا ازمایش ادرار گرفتن از نوزادشون چجوریه؟

۳ پاسخ

مال دختر کیسه و پسر کیسه هست
ولی برا دختر سخته گرفتنش

مال دختر سخته من واسه پسرم آلتشو گذاشتم داخل کیسه راحت بود

از دختر با کیسه میگیرن که اصلا نمیشه پیشنهاد میکنم ببری بزاریش یکم تو روشویی خنکش شد جیش میکنه بگیر ظرفو زیرش پرش کن من که اینکارو کردم چون تو کیسه نشد

سوال های مرتبط