خانوما من معدم میجوشه انگار تو گلومه چیکار کنم؟ 😑

۱۱ پاسخ

اب زیاد بخور

شیررر سرد خوب بوده واسه من
و از دیروز دکترم پنتوپرازول داده بهم ناشتا روزی ۱ عدد

من دکترم بهم قرص لانزوپرازول داده صبحا ناشتا میخورم بعدش هرچییی بخورم معدم آرومه.دکترم گفت این قرص ایمن هست.شما میتونی راجع. بهش با دکتر خودت مشورت کنی

برو داروخانه یادکتر بگو‌باردارم شربت مخصوص سوزش بهت میدن طبیعیه تو این هفته ها

شیر سرد و شربت لاکسی ژل همین الان منم حسابی معده ام میجوشه:/

عزیزم فاموتیدین بخور

منم همینم
فقط قرص فاموتیدین تاثیر داره

من فقط با ماست شیرین خنک خوب میشم

واایی امان از این معده و دردسراش
فاموتیدین بخور

یکم عرق نعنا بااب قاطی کن بخور

شربت لاکسی ژل بخور

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی