۹ پاسخ

من از الان اینجوری شدم خیلی بده لعنتی

من‌بادام خام میخورم عالی

منم همینجوریم انگاریه آتشفشان توی دلم میجوشه،من یکم عرق نعناروباآب قاطی میکنم میخورم یه ذره بهترمیشم

به قرص نکسیوم‌۲۰ بخر ، صبح ها ناشتا بخور ، دعام میکنی من کل ۹ ماه میخوردم چون اسید معدم میزد بالا جوری که حس آتیش گرفتن داشتم

زنیان قاعده آوره
در حد دو سه تا عدس کندر بجو یا هل بجو

یا فاموتیدین بخور یا شربت معده
گیاهی هم عرق نعنا اب بخور
زنیان تو بارداری ممنوعه

فاموتیدین

امپرازول ۲۰بخور
ماست بخور
شربت المینیوم ام جی بدون اس

منم همینم یعنی میمیرممممم
ی لیوان شیر بخور من میخورم خوب میشم لامصب فک میکردم بدتر میشم ولی دیدم نه🥲

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی