معدم خیلیییی میجوشه چیکار کنم🥲😩

۷ پاسخ

فقط وعده هاتو خیلی کوچیک بخور گوجه ،ترشی،سس زیاد ،شربت ،شیرینی،غذای ربی زیاد اینا بدترش میکنن فقط مراعات کن

قرص فاموتدین ۴۰
بعد غذا راه برو یکم ماست یا نون‌خشک‌یا کراکر بخور

دکترم به من فامو داد

صبحا ناشتا قرص پنتاپرازول بخور
من اینکارو میکنم تا شب راحتم

بيا بغلم خاهر😑من شبا مياد سراغم شبا شام رو قط كردم و يا خيلي كم
ب توصيه دوستان ماست ميخورم اخر شب بهترم كردش نميگم كاملا خوب ولي خب شمام امتحان كن

ادامس من اینجور راحت میشم

شربت ادی ژل اب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری