معدم از دیشب دائم داره میسوزه و میجوشه چیکار کنم

۵ پاسخ

کاسنی بخور یکم ماه های اخرتم هس برا گرمی اینام خوبه

وای منم همینجوریه م هندوانه سرد بخور یا طالبی سرد من که همینا شده دارو برام

یه خیار بخور

یکم سردی بخور
ادامس نعنایی

چیزای سرد بخور ببین شربت ویمتو خیلی خوبه. شیر. همیشه ادامس بعداز هر وعده غذا هندوانه

سوال های مرتبط

مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی