خانوما حلیم میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

بله خیلی هم خوبه

بله
ولی با دارچین کم

منکه میخوردم شیرمم زیاد میکرد اذیتم نشد بچم روزا اول

من خوردم خیلی سنگین شدم
شیرمم سنگین شد بچه دلدرد میشد همش

عیبی نداره عزیزم بخور نوش جونت

چرا نتونی 😐

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من ۴ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۱ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان 🩵جوجه🩵 مامان 🩵جوجه🩵 ۷ ماهگی
مامان فندقک مامان فندقک ۱۵ ماهگی