۲ پاسخ

بخور ولی دارچین نخور ، دارچین باعث دل درد و رفلاکس میشه

نفخ داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی