من خیلی استرس دارم
درد زیرشکم هم دارید دوطرف ؟
من ۱۸ هفتم ک تموم شد این دردام بیشترشد ...
وای منم دارم 🤦🏻♀️
درد کشاله و زیرشکم و کمرررر
وای اره منم داشتم
وای منم همینجوریه به اضافه کمر درد و دل درد شدید
من فکر میکنم از الان زود باشه
چون موقع دخترم ماهی آخر اینجوری شده بودم
بله حالا هفته های بالاتر بیشترم میشه😢
من هم دارم درد کمر، درد کشاله....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.