درد کشاله ران تو هفته من طبیعی هست

۶ پاسخ

من خیلی استرس دارم
درد زیرشکم هم دارید دوطرف ؟‌
من ۱۸ هفتم ک تموم شد این دردام بیشترشد ...

وای منم دارم 🤦🏻‍♀️
درد کشاله و زیرشکم و کمرررر

وای اره منم داشتم

وای منم همینجوریه به اضافه کمر درد و دل درد شدید
من فکر میکنم از الان زود باشه
چون موقع دخترم ماهی آخر اینجوری شده بودم

بله حالا هفته های بالاتر بیشترم میشه😢

من هم دارم درد کمر، درد کشاله....

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی