سلام خانوما،درد کشاله ران تو هفته من عادیه؟

۵ پاسخ

عایییی نگوو😭😭 حتما نمیتونم‌ راحت بخوابم‌بخاطرش مم رفتم دکترم گفت عادیه چون رحم داره بزرگ‌میشه و لگن داره جا باز میکنه
یوگا خیلی کمک میکنه

تو هفته ی شما امکان داره واسه یبوست باشه اگه شکمت کار نمیکنه یه چیزی بخور کار کنه خوب میشی

اره..

ن عزیزم طول سرویکستوچک کن

اره جان

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ثمین جان 🫀✨ مامان ثمین جان 🫀✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد