۱ پاسخ

ویروسه
منم ۲۰روزه درگیرم
خداکنه خوب بشم فقط، خیلی میترسم
از کرونا بدتره ....

سوال های مرتبط

مامان پانیذ و تودلی مامان پانیذ و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری