۹ پاسخ

ولی اصلا خوب نیستم

منم شدیداً مریض شدم؛ با حال بد رفتم بهداشت برام تست کرونا نوشت رفتم انجام دادم؛ دکتر بهم فقط آموکسی سیلین و استامینفون ۳۲۵ داده و یه آمپول

منم سرما خوردم جونم داره از دماغم میاد بیرون

عزیزم تولدت مبارک
انشالله زود خوب شی

ایشاا.. زودی خوب شی❤️

منم سرما خوردم خیلی شدید میترسم برم بیمارستان

دستاشو خداااا چقد گوگولیه😍

منم سرماخوردم دارم میمیرم خداکنه هم تو خوب بشی هم من😭

الهی انشالله زود خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری