چییا میخورین که شیر داشته باشین؟

۴ پاسخ

به نام خدا هر‌‌ چی تو یخچال و کابینت ها هست 😆

البته جدی بگم
من شیر
شیر ولرم با عسل
آب میوه
آب
چای
قرص امگا۳
سوپ جو اینها خیلی تاثیر داره برام
دلستر هم‌ و قرص شیر افزا هم خوبه میخورم

لاکتاول
اب فراوون
شیر و جو دوسر پرک
آب فراوون 😂

آب هویج
ماکارانی
و چیزهایی ک جو داره مثل سوپ و ماشعیر

سوال های مرتبط