۴ پاسخ

آمار ندید

اره من از پرند فرار کردم اومدم قرچک خونه مامانم الان دو بار صدا انفجار اومد😭😭

تو اخبار میگه از صب دارن مکان هایی ک تاسیسات موشکی داشته میزنن تمرکز حمله صب تا الان اینه

خود صداسیما گفت بهتره مردم از تهران خارج بشن
کاش می تونستین از اونجا برین
من خیلی نگران مردم تهرانم😓

سوال های مرتبط