رفتم آزمایش دادم دردم بیشتر شد کاش پریود بشم 😭

تصویر
۱۱ پاسخ

اگه بادار نیستی گل گاو زبون دمنوشش. دختر تا فردا میشی حتماا

من 13روز عقب انداختم همه علائم داشتم دل درد کمر درد ولی نمی‌شدم.. تست گذاشتم نبود انقد استرس داشتم رفتم آزمایش منفی بود خداروشکر.. آمپول زدم بعد 7روز پریودشدم

در خواست میدی عزیزم

به نظرم از استرس اینجوری شودی

عزیزم من یه دارویی دارم ب هرکی فروختم راضیه میخوری درجا پریود میشی اگر دوس داشتی بگو برات میفرستم

از استرس هست عقب انداختی آرامش داشته باش میشی

مگه روش جلوگیری نداری اگر طبیعی هست احتمال بارداری بالاس ولی اینجور که تو میگی منم این درد رو داشتم آخرشم پریود شدم حامله نبودم

چیزای گرم بخورکاچی دمنوش زنجبیل اگ میتونی پیاده روی داشته باشه

پریود میشی نترس

چرا عزیزم منفی نبود مگ؟

منفیه این

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و مهراد مامان مهرسا و مهراد ۲ سالگی