اگه بادار نیستی گل گاو زبون دمنوشش. دختر تا فردا میشی حتماا
من 13روز عقب انداختم همه علائم داشتم دل درد کمر درد ولی نمیشدم.. تست گذاشتم نبود انقد استرس داشتم رفتم آزمایش منفی بود خداروشکر.. آمپول زدم بعد 7روز پریودشدم
در خواست میدی عزیزم
به نظرم از استرس اینجوری شودی
عزیزم من یه دارویی دارم ب هرکی فروختم راضیه میخوری درجا پریود میشی اگر دوس داشتی بگو برات میفرستم
از استرس هست عقب انداختی آرامش داشته باش میشی
مگه روش جلوگیری نداری اگر طبیعی هست احتمال بارداری بالاس ولی اینجور که تو میگی منم این درد رو داشتم آخرشم پریود شدم حامله نبودم
چیزای گرم بخورکاچی دمنوش زنجبیل اگ میتونی پیاده روی داشته باشه
پریود میشی نترس
چرا عزیزم منفی نبود مگ؟
منفیه این
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.