۵ پاسخ

تا ۶ ماهگی نخور به نظرم

من که به وفور خوردم

من که تا حالا خیلی درست کردم خوردم

وای منم از زمان بارداریم تا الان نخوردم چون معده درد داشتم الانم از نفخش میترسم واسه بچم

اره دل پیچه میاره.منک بیشتر از چن دونه تو ترشی چیزی نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان مسیح🩵 مامان مسیح🩵 ۱۲ ماهگی