فقط عزیزم،اگه تب کرد فقط ب استامینوفن اکتفانکن،پیازو دو تکه کن بذار تو جورابش،پاش کن،تبشو پایین میاره سریع
خوب بود،کلا دخترم بعدازهرواکسنی ک زده خداروشکر ن زیاد گریه کرده ن زیادتب،فقط تب چهارماهگی از دوماهگی و 6ماهگی،بیشتربود ی کم
خیلی سبک و راحت تر از ۲ ماهگیه بعضی جاها ۳تا تزریقی میزنن بعضی جاها ۲ تا میزنن و دوتا هم خوراکی
خیلی راحت و عالی گذشت
اصلا استرس نداشته باشید
فقد همون لحظه گریه کرد و فرداش تبش در حد ۳۷شد
وگرنه خوب بود
الکی بقیه میترسوندنم فقد زر منفی میزنن بقیه😐
خیلی خوب بود
پسر من که فقط موقع زدن سوزن گریه کرد، خداراشکر بعدش نه تب کرد نه گریه ، نترس چیزه خاصی نیست
خوب بود تب نکرد پاشم درد نگرفت
فقط همون وقت خیلی گریه کرد بعدش دیگه نه
منم فردا باید برم بزنم خیلی استرس دارم 😬
منم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.