سلام دوستان
تجربتون از واکسن ۴ ماهگی🥲

۱۰ پاسخ

فقط عزیزم،اگه تب کرد فقط ب استامینوفن اکتفانکن،پیازو دو تکه کن بذار تو جورابش،پاش کن،تبشو پایین میاره سریع

خوب بود،کلا دخترم بعدازهرواکسنی ک زده خداروشکر ن زیاد گریه کرده ن زیادتب،فقط تب چهارماهگی از دوماهگی و 6ماهگی،بیشتربود ی کم

خیلی سبک و راحت تر از ۲ ماهگیه بعضی جاها ۳تا تزریقی میزنن بعضی جاها ۲ تا میزنن و دوتا هم خوراکی

خیلی راحت و عالی گذشت
اصلا استرس نداشته باشید

فقد همون لحظه گریه کرد و فرداش تبش در حد ۳۷شد
وگرنه خوب بود
الکی بقیه میترسوندنم فقد زر منفی میزنن بقیه😐

خیلی خوب بود

پسر من که فقط موقع زدن سوزن گریه کرد، خداراشکر بعدش نه تب کرد نه گریه ، نترس چیزه خاصی نیست

خوب بود تب نکرد پاشم درد نگرفت
فقط همون وقت خیلی گریه کرد بعدش دیگه نه

منم فردا باید برم بزنم خیلی استرس دارم 😬

منم میترسم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان آریا کوچولو🧸🩵 مامان آریا کوچولو🧸🩵 ۱۷ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی