نشستیم تو نوبت واکسن ۴ ماهگی🥲💔

۳ پاسخ

روتاویروس دارن ؟

منم امروز بعدازظهر پسرم رو باید ببرم برا واکسن. خدا بخیر کنه امشب رو تا صبح بیداریم😁🖐

یا خدا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان آریا کوچولو🧸🩵 مامان آریا کوچولو🧸🩵 ۱۷ ماهگی