۵ پاسخ

ای جونم،دریا گلی ۴ ماه شد
ان شاالله بسلامتی عزیزم🤩🤩

مث‌دو ماهگیه

واسه من یکم از دوماهگی سخت تر بود
اصلا تب نکرد فقط یکم پاش درد میکرد که اذیت میشد

راحت تر از دو بود واسه دختر من، استرس نداشته باش فقط شب اول حواست به تبش باشه چیزی نمیشه

۴ماهگی دختر من که خیلی اسون بود نه یکم تب کرد فقط درد اصلا نداشت

سوال های مرتبط

مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی