ای جونم،دریا گلی ۴ ماه شد
ان شاالله بسلامتی عزیزم🤩🤩
مثدو ماهگیه
واسه من یکم از دوماهگی سخت تر بود
اصلا تب نکرد فقط یکم پاش درد میکرد که اذیت میشد
راحت تر از دو بود واسه دختر من، استرس نداشته باش فقط شب اول حواست به تبش باشه چیزی نمیشه
۴ماهگی دختر من که خیلی اسون بود نه یکم تب کرد فقط درد اصلا نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.