هیچ کاری نکردم
فقط رفتم بهداشت اون خانمه ک مال ۲ ماهگی رو زده بود گفتم دستت سنگین بوده یکی دیگه زد🤣🤣🤣
سلام عزیزم
گروه زدم تو بله اگه مایل بودی پیام بده لینک بدم
@atefeh6731
منم الان می خوام ببرم
به امید خدا براشون سبکه
۴ راحت تر. بود
برا من دوماهگی خیلی راحت بود اصلا اذیت نکرد ولی چهار ماهگی خیبی اذیت شد
مال منم ۴ ماهگی عالی بود ت بغل خودت حالت نشسته بچه رو بگیر هیچیش نمیشه نگران نباش انشالله واسش آسونه و درد نداره
مال من ۴ عالی بود
اصلا هیچی نفهمیدم برعکس دو ماهگی ک خیلی بد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.