۷ پاسخ

هیچ کاری نکردم
فقط رفتم بهداشت اون خانمه ک مال ۲ ماهگی رو زده بود گفتم دستت سنگین بوده یکی دیگه زد🤣🤣🤣

سلام عزیزم
گروه زدم تو بله اگه مایل بودی پیام بده لینک بدم
@atefeh6731

منم الان می خوام ببرم
به امید خدا براشون سبکه

۴ راحت تر. بود

برا من دوماهگی خیلی راحت بود اصلا اذیت نکرد ولی چهار ماهگی خیبی اذیت شد

مال منم ۴ ماهگی عالی بود ت بغل خودت حالت نشسته بچه رو بگیر هیچیش نمیشه نگران نباش انشالله واسش آسونه و درد نداره

مال من ۴ عالی بود
اصلا هیچی نفهمیدم برعکس دو ماهگی ک خیلی بد بود

سوال های مرتبط

مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی