حواسم نبود یکم تو کاچی زعفرون ریختم ایرادی داره؟؟

۵ پاسخ

نه بابا من شربت زعفران خوردم چندلیوان شما دیگه نخور

اگر باردار نیستی خیلی هم خوبه مقوی و گرم میشه

اگر بارداری که کاچی بدتره از زعفرونه خواهر😅

اگه بارداری هود کاچی هم بده پروفسور😂

بارداری ؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری