۸ پاسخ

خیلی دیر میگذرع

منم الان 1 ساله گیر کردم تو هشت ماه

کاش منم چشامو ببندم باز کنم ببینم ۹ ماهمه چقد اخه دیر میگذره این انتظار

اخییییی چقد حس خوبیه

من دقیقا با شما هستم
امروز روز اول نه ماهگی هست🥹

من دو روز مونده ب زایمانم خیلی دیر میگذرهههههه😭😂

قدر این لحظات بدون بعدا دلتنگ میشی

عزیزم بسلامتی بغلش بگیری😍😍

سوال های مرتبط